SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletnega mesta www.elastera.si so sestavljeni na podlagi določil Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Ponudnik spletne strani je podjetje HO-NO ANDRAŽ HONOMIHL S.P.,v nadaljevanju kot: »Ponudnik«

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev in obiskovalcev spletne strani www.elastera.si (v nadaljevanju kot: »Uporabnik") pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani www.elastera.si, ter poslovni odnos med Ponudnikom in Uporabnikom.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd), je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebina spletne strani se ne sme uporabljati za drug namen kot za ogled spletne strani in opravljanje nakupov ter komunikacijo z Uporabnikom, razen če Ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru morebitne zlorabe ali nepooblaščene uporabe posameznih vsebin bo Ponudnik svoje interese zaščitil po sodni poti.
Z dostopanjem do storitev na spletni strani www.elastera.si Uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

Določbe teh splošnih pogojev, ki uporabljajo izraz »potrošnik«, veljajo samo za tiste Uporabnike, ki so hkrati tudi potrošniki, kot to opredeljuje vsakokrat veljavni zakon, ki ureja varstvo potrošnikov.

 

Pravica intelektualne lastnine

Blagovna znamka »ELASTERA« je zaščitena blagovna znamka v lasti Ponudnika. Ponudnik ima izključno pravico do uporabe blagovne znamke »ELASTERA« in morebitnih drugih znamk, ki se nahajajo na spletni strani. Vsebine, ki se nahajajo na spletni strani - ne glede na njihovo obliko -, so avtorsko zaščitene. Prepovedano je vsakršno kopiranje, presnemavanje ali kakršna koli druga uporaba vsebin na spletni strani ali posameznih delov teh vsebin. V primeru zlorabe znamk ali avtorskih pravic Uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

 

Spletna trgovina

Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave www.elastera.si
Zapisani splošni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med Ponudnikom in Uporabnikom in skupaj z naročilom predstavljajo del kupoprodajne pogodbe. V primeru nakupa ti splošni pogoji postanejo sestavni del dogovora med Uporabnikom in Ponudnikom.
Ob registraciji na spletni strani ali ob naročilu preko spletne trgovine Uporabnik potrjuje, da razume in sprejema te splošne pogoje. Za nakup v spletni trgovini se Uporabniku ni potrebno registrirati, mora pa prejeti splošne pogoje poslovanja.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti točne informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije, opisi…), dopuščamo pa možnost, da v posamičnih primerih lahko pride tudi do napak, ki jih bo Ponudnik odpravil v najkrajšem času. Na spletni strani zagotavljamo prikaz dejanske zaloge določenega izdelka. V kolikor posamezne velikosti ali več velikosti določenega izdelka trenutno ni na zalogi, je ta velikost prečrtana. Ko je velikost spet na voljo, je oznaka velikosti ponovno razvidna.

 

Cene in davki

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (22 % DDV). Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Kupcu trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju,
  • z nakazilom na račun podjetja HO-NO ANDRAŽ HONOMIHL S.P. po ponudbi / predračunu,
  • s kreditno kartico,

Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj z SSL certifikatom ustreza varnostnim standardom.
Vsi izdelki so originalni.

Vse akcijske ponudbe veljajo do zaključka akcije oz. razprodaje zalog.

Prodajalec bo v primeru sprememb cen ali opisov izdelkov obvestil morebitne kupce, ki so v postopku naročila.

 

Preklic naročila

Ko Uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo Ponudnika, da bo pošiljka oddana na pošto. Kasnejši preklic naročila ni mogoč.

Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila.

V spletni trgovini so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, da ni izpolnil vseh zahtevanih polj. Pred zaključkom naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake.

Če želite svoje naročilo preklicati, še preden je bilo odpremljeno, nam morate to sporočiti na elektronski naslov info@elastera.si .Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek Uporabnika ter številko naročila.

 

Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

Skladno z določili ZVPot-1 lahko potrošnik odstopi od pogodbe v roku 14 dni, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe mora Ponudnik v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Prejetih plačil, ki jih je Ponudnik iz navedenega razloga dolžan vrniti, slednji ne vrača gotovinsko.

V primeru vračila blaga in odstopa od pogodbe skladno z določili ZVPot-1 Uporabnik krije samo stroške vračila blaga.

Ne glede na določbo ZVPot-1, ki določa 14 dnevni rok za odstop od pogodbe in vračilo blaga, HO-NO ANDRAŽ HONOMIHL S.P. kot Ponudnik omogoča svojim kupcem - potrošnikom, da svojo pravico do odstopa od pogodbe uresničijo v roku 30 dni, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev. V tem času mora kupec obvestiti Ponudnika o odstopu od pogodbe in svoji nameri za vračilo. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 torej ne velja za pravne osebe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga tako Ponudnik potrošniku priporoča, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, vse brez potrošnikove krivde. V primeru, da Ponudnik ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, to pomeni, da potrošnik blago pregleda z vso potrebno skrbnostjo in na način, kot bi to lahko običajno počel v trgovini. Ponudnik potrošniku priporoča, da previdno odpre embalažo, jo obdrži v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete, vse dokler ni prepričan, da je izdelek ustrezen. Ker gre za oblačila, Ponudnik potrošniku predlaga, da ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila in ne na golo kožo, pri čemer Ponudnik potrošniku priporoča tudi, da pazi na puščanje sledov ličil in pudra.
Ponudnik samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

V Primeru delnega odstopa od pogodbe in vračila zgolj posameznih izdelkov se morebitni akcijski popusti, ki so bili določeni kot popust na posamezni izdelek v košarici (npr. akcija 3 za 2, popust na tretji izdelek v košarici ipd.) ob vračilu upoštevajo tako, da se višina zneska obračunanega popusta enakomerno prerazporedi na vse izdelke v košarici. Potrošnik je tako upravičen do vračila kupnine v višini vrednosti vrnjenega izdelka ob upoštevanju tako obračunanega popusta na vse izdelke v košarici.

Povpraševanja po dodatnih informacijah lahko pošljete na elektronski naslov info@elastera.si   ali na spodaj zapisan naslov.
Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na spodaj navedeni naslov za vračilo pošiljk. Pred vračilom izdelka izpolnite obrazec, ki se nahaja na strani za vračilo blaga. Pred vračilom izdelka izpolnite obrazec, ki se nahaja na strani za vračilo blaga.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne službe in je odvisen od vrste in velikosti pošiljke. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec. V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe – izpolnjen obrazec - in po prejemu vrnjenega blaga.

Če je potrošnik z blagom ravnal ali ga pregledoval kako drugače, kot je potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga, lahko to zmanjša njegovo vrednost in posledično vpliva na znesek vračila. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili na vaš transakcijski račun oz. na račun, ki ste ga uporabili ob nakupu.

V kolikor ima izdelek stvarne napake, mora kupec v toku dveh mesecev oziroma v drugem zakonsko določenem roku Ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.

V kolikor ste navedli napačen TRR, vam za reševanje primera z banko in neupravičenim prejemnikom zaračunavamo strošek dodatnega dela v višini vsakokrat dejansko nastalih stroškov.

Prejeta plačila bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se potrošnik izrecno strinja z uporabo drugega plačilnega sredstva in ob tem ne nosi nobenih dodatnih stroškov. V primeru plačila z gotovino, bo vračilo izvedeno v gotovini, razen če se potrošnik strinja z vračilom na transakcijski račun.

Z oddajo naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. S tem se zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. V primeru, da kupec poslanega paketa ne prevzame, s tem naši družbi kot Ponudniku povzroči nepotrebne stroške (pakiranja-embalaža, pošiljanja-poštnina, porabljen delovni čas), za kar lahko naša družba kot Ponudnik od kupca oz. naročnika terja plačilo nepotrebno povzročenih stroškov. Seveda si po najboljših močeh prizadevamo za sporazumno rešitev.
Informativni stroški Ponudnika so:

  • 2x dejanski nastali stroški dostave paketa, ki so odvisni od vrste dostavne službe (DPD, GLS, druga dostavna služba) in se lahko medsebojno razlikujejo (plačamo tudi ob vračilu paketa),
  • embalaža 1,00 €.

Reševanje morebitnih zahtevkov:

Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št. 068178177. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@elastera.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V primeru morebitnih neskladij bomo vaše morebitne zahtevke reševali skladno z določili ZVPot-1. V kolikor boste ugotovili morebitno neskladje, bomo vaš zahtevek rešili v razumnem roku od trenutka, ko nas boste o morebitni neskladnosti obvestili, pri čemer se bomo trudili, da ta rok ne bo daljši od 30 dni. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, in v nadaljnjih osmih delovnih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Ljubljani.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu potrošnikov ter druge relevantne zakonodaje Republike Slovenije.

Sedež podjetja:
HO-NO ANDRAŽ HONOMIHL S.P.
Vrhpolje 109
5271 Vipava
Slovenija

Naslov družbe za vračilo pošiljk:
HO-NO ANDRAŽ HONOMIHL S.P.
Vrhpolje 109
5271 Vipava
Slovenija

Garancija

Ponudnik na svoje izdelke ne nudi dodatne garancije za brezhibno delovanje. V kolikor na posamezni izdelek garancijo vseeno prizna, je ta omejena na garancijo, ki jo določa vsakokrat veljavni Zakon o varstvu potrošnikov, če garancijske listine ne določajo drugače.

Omejitev dostopa do spletne trgovine ali uporabe posameznih storitev.

V primeru, da Ponudnik ugotovi, da Uporabnik zlorablja storitve, ki jih nudi Ponudnik (npr. vendar ne izključno: na spletu naroči več pošiljk, pri čemer prevzame samo eno pošiljko, Uporabnik večkrat zapored ne prevzame paketa, Uporabnik večkrat zaporedoma naroči izdelke, ki jih kasneje vrne brez ustrezne argumentacije ipd.), si Ponudnik pridržuje pravico, da takemu Uporabniku omeji ali onemogoči dostop do storitev.

Skupno število izdelkov, ki jih uporabnik lahko kupi na spletni trgovini, je omejeno na 30. Za večja naročila se obrnite na našo podporo.

 

Izključitev odgovornosti

Ponudnik se trudi po svojih najboljših močeh zagotavljati točne in pravilne vsebine, objavljene na spletni strani, pri čemer dopuščamo možnost, da v nekaterih primerih lahko pride do pomot pri posameznih zapisih.
Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov, ki jih ima Uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

 

Pravo

Za presojo teh pogojev se uporablja slovensko pravo. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Ponudnik skladno z zakonodajo ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev. Kupec lahko v skladu z ZIsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), pri čemer je evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov dostopna na povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 25.12. 2023

Vrhpolje, 25.12. 2023
HO-NO ANDRAŽ HONOMIHL S.P.